God förmiddag.

Gårdagens bloggande avslutades inte av mig som man kan se, utan av Johan.
Att han ens har koll på mitt bloggande känns underligt. Speciellt som min blogg är så... jag kan ju själv inte sätta fingret på det.
Försöker ju hålla bloggen så clean som möjligt. =)

Idag blir en dag som alla andra, städa och laga mat... Leka med barnen och mysa lite. Det börjar bli svårt att hålla isär dagarna... Veckorna är som en smet med små klumpar i som ibland flyter upp till ytan och spricker. Detta bara för att lämna en liten "fläck" av mjöl som gör saker urskiljbara. Det finns inga "helger" längre utan bara dagar... alla mer eller mindre lika den föregående.

Idag blir det städa igen, då lägenheten ser ut som ett slagfält efter att Leah smitit upp då alla andra som och lekt rövare med 1000 saker som nu ligger utspridda i lägenhetens alla hörn :P
Vill så gärna hinna få städat innan ikväll, lägenheten ser så mycket mysigare ut i stearinljussken utan massa saker liggandes på golvet. Det äär ju earth hour ikväll och då ska allt släckas ner under den timmen. Och alla "bra" program till trots så SKA vi släcka ner till förmån för alla.

nej nu ska jag sluta skriva och sätta igång med städningen... och vem vet kanske kommer jag in senare igen och fortsätter på gårdagens inlägg.

Kramar Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback