Hoppas du bara drömde... ='(

Mitt hjärta ligger krossat och blödande framför dina fötter.
Själen känns tom och i mitt sinne gråter jag.  Jag känner mig ensam och sviken.... Tårarna rinner nu sakta längs med mina kinder och går inte längre att stoppa. Jag vet inte hur jag ska hantera  att du kanske  inte älskar mig längre och inte vill veta av mig.
Hur ska jag ta detta?
Var det bara en dröm eller är det så här du känner för mig?? Snälla låt mig veta, jag orkar inte undra längre!!!

Kramar Saga

Kommentarer
Postat av: Becca

Men älskade vän :O

Jag älskar dig så mycket och jag finns här för dig även om du skulle ringa kl 3 på natten. Prata med mig!

2009-03-15 @ 09:27:26
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback