Kvällning...

Kvällen är kommen och jag är heeelt slut =)
Barnen är snälla och lätta att lägga på kvällarna så där finns det ingenting att klaga på.
Nästan inge gråt alls hitills och inget gnäll alls dom senaste kvällarna.  Haley är dock redan über förkyld, och jag kan äligt säga att jag aldrig i hela mitt liv har sett så grönt snor tidigare. Leah är lika snäll och lycklig över sin lillasyster som hon var när vi just kommit hem från bb.
På dagis går allting bra och det har varit jag som har varit och lämnat trollis på dagis den här veckan. Det är skönt att komma ut och gå lite så man kan bränna några kalorier. Still 9-11 kilos to go befor im happy. Sen Haley kom har Leah dock börjat slarva mycket med uttal på ord. Hon vill vara mindre igen... men det gör inte så mycket för hon lär sig nya ord nästan varje dag och visst KAN hon uttala orden... det händer då och då att hon säger som hon ska. Nu får det snart vara slut på napp.... hon får bara ha den när hon ska sova eller om hon gjort sig illa från och med nu. Talet blir lidande annars.

Imorgon kommer Johans släkt hit och hälsar på. Eftersom Johan fyllde år i tisdags så ska dem fira honom och Malin imorgon. Jag tror dom ska passa på att fira Anette lite också. Det lät lite så i alla fall.
Ska försöka hinna baka en kladdkaka imorgon innan alla kommer. Får se hur det går med det. Mormor kommer i alla fall in med bullar och lite kakor vid tio tiden och så kanske Johans mamma och pappa köper en tårta eller något liknande. Vi får se vad morgondsagen bringar och ta det som det kommer.

Nej nu ska jag ta och lägga mig och försöka sova! Det blir en tidig morgon imorgon och om jag ska orka upp med tuppen så behöver jag få lite skönhetssömn =P

Många varma kramar Saga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback