F**************AN ta honom!

Varför varför varför?!?
Hur kan han göra så mot dig?? Hur kan han?!? Jag vill slå honom sönder och samman, göra honom lika rädd som du är och sedan bara begrava allt. Jag vill hjälpa dig men vet inte riktigt hur....
Jag kan inte släppa det... först gör han dig så illa, sen när du gör dig fri till sist så finner han nya vägar att skada dig på...
Varför? Det är som ett envist svart moln som hel tiden finns i mitt sinne... jag kan inte stänga det ute för då börjar det åska och blixtra i huvudet på mig, jag vill nästan skada honom... Vad ska jag göra?? Hur ska jag hjälpa dig? Det enda jag kan göra är att finnas här för dig om du behöver mig, och det får en att känna sig så liten.
Jag kan bara tänka mig var t du befinner dig just nu, hur svårt det måste vara!

Jag blir så sjukt förbannad när jag tänker på det här att jag inte kan fortsätta skriva om det.....
får återkomma med att trevligare inlägg senare!!!!
Kramar en förbannad Saga!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback