Grilla.

Idag var Rebecca och Patrik här och hälsade på. Vi grillade lite och snackade en massa strunt =)
Jag älskar att ha över folk hit.
Rebecca dök upp redan i morse och sen blev hon kvar här tills alldeles nyss... lite poker och andra kortspel...

Städade som en toka idag igen, och Becca hjälpte så sött till. Efter ett tag kilade Johan iväg och hem till Patrik innan dom kom hit med grill och så. Rebecca nästan tvingade mig att ta en dusch ( skulle göra det men hittade hela tiden någonstans att städa någonting). Så till slut, precis innan killarna kom tillbaka så hoppade jag in och gjorde mig ren  medans Rebecca tog väl hand om mina barn den lilla stund jag var borta.

Imorgon måste vi köpa en ny stång till duschdrapperiet så att man kan duscha som folk igen, den rasad nämligen ser idag när johan badade Leah och när den skulle upp igen konstaterades att den gått sönder. Jävla skrot!

Dom sensate dagarna har jag haft sådär sjukt ont i mage som bara jag kan ha (känns det som).
I natt somnade jag inte över huvud taget utan det fick vänta tills det onda gått över och då var klockan halv 8 på morgonen.  Eller Visst somnade jag igår.. men vaknade igen när johan kastade sten på förntret för att han glömt sin nyckel. Då hade jag sovit i ca 20 minuter... sen var det bara att kliva upp igen vid 9 tiden för att Haley inte hade någon lust att sova längre. Hon hade en av sina supervakna stunder och kissade ner hela min sida av sängen. Jäklans också !
Det var bara till att byta och sen upp och sysselsätta.... hur man nu sysselsätter ett så litet barn på bästa sätt. Babygym och lekar med mamma är det bästa jag kan komma på. Hon älskar att sitta i sin babysitter och se sig om... och hon ser ju alltid ut som hon funderar på något eller rent av filosoferar. Fan vad jag älskar mina barn!


Nej nu börjar jag bli både trött och få ont i ryggen av att sitta här, och i mina ögon brjar allting jag har skrivit likna ett enda grötigt svammel.. skriver igen imorgon bitti.
Ta hand om varandra och ha en fin natt!
Kramar Saga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback