heartbroken...

Kvällen innan jag ska börja nytt jobb och det känns som om jag just fått hjärtat utslitet ur kroppen..
Ikväll av alla kvällar... var han tvungen att göra allt värre?!?
Jag känner mig som en riktigt dålig mamma...självisk, usel och rent av värdelös som väljer att gå tillbaka till jobbet och lämna min 9 veckor gamla dotter hemma.
Och han gör det som sagt var inte bättre genom att få mig att må dåligt. jag vill ju bara göra det som är bäst för mina barn.
Tårarna bränner bakom ögonlocken och jag har en stark känsla av att det inte kommer bli någon sömn i natt..
Jävla hjärta att blöda!!

// saga

Kommentarer
Postat av: Becca

Men lilla gumman :/

2009-05-13 @ 08:14:21
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback