Ja varför inte?



Hittade den här "listan" på Jennifers blogg, och eftersom det är en utmaning till dem som orkar så får jag ta mig tid medans jag väntar på maten!

- 60 frågor om mig !

1. Hur gammal är du om fem år?
26
2. Vem var den sista du träffade? Johan
3. Hur lång är du? 166
4. Vilken var den senaste film du sett? Australia
5. Vem ringde du senast? Johan
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Jenni... men jag kommer inte ihåg vad jag skrev.
7. Vad är helgens planer?    ojj ojj ska man ha planer också?
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Att ringa, då vet jag att det som ska bli sagt blir sagt och får ett svar på en gång.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Här om dagen.
11. Vilken ögonfärg har du? Bruna
12. När vaknade du idag?  Klockan 06.40 ungefär.
13. Har du någon gång hittat en katt?  Ja
14. Vilken är din favoritplats? En plats där mina barn är lyckliga och jag kan få en lugn stund. 
15. Vilken plats föredrar du minst? En stressig och ledsam plats, en plats där jag ine trivs.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år?  I ett nytt skede av livet.
17. Vad skrämde dig som barn?  Inte så mycket, men trånga utrymmen har aldrig varit någon favorit.
18. Vem fick dig att skratta senast? Leah
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Det kan man väl inte vara? Vill man ha dem så är det bara att skaffa sig =)
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationära (två)
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? 6-8st skulle jag gissa på
23. Hur många landskap har du bott i? ja du... några st.
24. Har du någång gång spytt på någon? nej
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Sturmpor eller barfota
26. Är du social? Ja jag är väldigt social
27. Vilken är din favoritglass ? finns så mkt gott, beror på tillfälle och humör.
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en Lägenhet.
29. Tycker du om kinamat? Ja
30. Tycker du om kaffe? Ja men kan inte dricka det längre =(
31. Vad dricker du till frukost? Det som finns.
32. Sover du på någon särskild sida? ja min sida av sängen ^^
33. Kan du spela poker? Ja
34. Tycker du om att mysa? Ja jag älskar att mysa; fast det beror på hur.
35. Är du en beroendemänniska? Jag trodde det men så slutade jag röka!
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Yes,Yes
37. Vill du ha barn? Jag har två! =)
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska, Finska och lite spanska sen skolan
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja tyvärr
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet såklart!!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Barnen!!
42. Äger du dyra smycken? Ja men inga överdrivna mängder.
43. Har du någon gång testat narkotika?  Nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Macka...
45. Vem är den roligaste människan du känner? Leah just nu.
46. Välj ett ärr på din kropp? ....
47. Vad har du för ringsignal? ja det var en bra fråga.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja som mina barn till och med använder =)
49. Flirtar du mycket? Jag är väldigt flirtig, men inte nu när jag är sambo. (bara med johan)
50. Vart togs din profilbild? hemma
51. Kan du byta olja på bilen? ja
52. Har du fått fortkörningsböter?nej jag har inte kort.
53. Vilken var den senaste bok du läste? under lysande måne.
54. Läser du dagstidningen? Ja då jag hinner...
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Vi föräldrar.
56. Dansar du i bilen? Gjorde som yngre.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? rock klassiker
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? ett telefon nummer.
59. När var du i kyrkan senast? När Leah döptes tror jag.
60. Vilka personer utmanar du: Dem som känner att de har tis att öda på det här!


Kommentarer
Postat av: Lisen

Hej fröken! Skönt att se att du lever! Och att du fått tid till denna lista = inte stressad ;)

Gjorde utmanningen.



Men varför kan du inte dricka kaffe? Sörjer med dig!



KRAM

2009-05-26 @ 21:08:18
URL: http://flisenlisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback