Morning guys!

Nu är det brottom brottom att städa lite igen, vill ju inte att det ska ligga kläder i hörnet, skor över hela hallen och handukar på badrumsgolvet när mamma och pappa kommer och hälsar på. Men innan jag drar igång skurmoppen igen så måste jag slänga upp Johan och Leah.... herre gud, hur länge kan man sova?

Anledningen till att jag sitter här nu är att jag inte kunde motstå frestelsen att surfa in på nätet för att se vad några av mina kära vänner i bloggvärlden skrivit i sina bloggar.
Men nu är det hög tid att sätta fart och få någonting gjort! halva dagen har ju nästan gått och det finns så mycket som skulle behöva tas tag i idag igen.... Barn kan verkligen konsten att stöka ner ^^.

Hör av mig senare i eftermiddag eller ikväll med nya uppdateringar.
Varma kramar Saga!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hehehe känner igen det där... man är helt inne i bloggvärlden ;) :P

2009-05-16 @ 19:25:16
Postat av: Lisen

Bloggvärden är en del av ens vardag nu förtiden.. riktigt kul.. man längtar tills det är spännande inlägg =) samtidigt riktigt skönt att bara få skriva av sig lite... som Berts dagbok.. Passa på och njut medans dom sover ;)

2009-05-16 @ 23:32:34
URL: http://flisenlisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback