Och jakten på en cykel fortsätter.

Satt på blocket igår och letade cykel som en galning. Inte en cykel i närheten till salu... inte ens EN?!
Vad är det här, blocket brukar ju vara fullt av cyklar och skit som man kan köpa till ett förmånligt pris.
Idag ska jag satsa på att leta reda på lokaltidningen och se om jag kanske kan hitta en i anonserna som kan tänkas vara bra.  Det MÅSTE ju finnas i alla fall EN cykel som kan tänkas vara bra nog, det behöver ju inte vara någon supercykel.... Bara jag kan ta mig fram och tillbaka till från jobbet utan att det faller isär så.. Den får gärna ha fri tramp också.. men det är ju bara ett önskemål ^^.

Idag ska det flyttas in lite saker i "barnens" rum (mest Leahs just nu) så det blir lite mindre i sovrummet.
Jag Hatar att ha det där jäklasn skötbordet ståendes där inne överöst med barnkläder och kartonger/lådor. Nej nu är det slut på det. Nu ska det bli ordning även på bebiskläderna som int är upppackade ännu. Synd att dom är förstora än så länge. Och från och med idag ska det även vara möjligt att ANVÄNDA skötbordet till det det ska användas till.

Vi måste även handla lite mat til hushållet och köpa ett busskort så att jag kan ta mig till och från jobbet dom dagar bussen går ända fram. Vi ska nog ta en liten tur ner till Underbara hem och ta en titt... Johan brukar tycka att det är trevligt att strosa runt och fantisera om vad vi ska köpa när vi har råd sen....

Nej nu måste jag sätta fart.. jag kan inte sitta här och dega när jag borde dra igång dagen på allvar med att träna innan jag sätter igång med resten av alla saker som måste göras...

Sköt om er och ha det så bra tills vi ses igen.
Kramar Saga.

Kommentarer
Postat av: Lisen

Cykel! Cyklad är otroligt farliga saker!! rekomenderar dig inlines istället ;)



2009-05-08 @ 20:32:12
URL: http://flisenlisen.blogg.se/
Postat av: Malin

du ska få min gamla cykel när ja dör, du ska få min gamla cykel när ja dör, om ja dör Lalala :D

2009-05-11 @ 14:06:41
Postat av: Saga

hahaha ^^



tackar tackar... ja du Malin det vore ju synd om du kolade :/



Och Lisen, cykel blir det :P går snabbare att ta sig till jobbet så.. har ju inte så mycket tid på mig mellan bussen och jobbet :P

2009-05-11 @ 18:05:10
URL: http://sagajmocklin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback