Så trött...

jag är så sjukt sliten idag... vill bara sluta ögonen igen och somna om.
Låg på soffan med Leah och somnade... så nu är jag heeelt slut. Ögonlocken känns tyngre än bly och kroppen är alldeles seg och tung. Fingrarna känns klumpiga och jag önskar att jag fortfarande sov... ja antingen det eller att jag aldrig hade somnat till att börja med. Ni vet  ju själva hur dödligt trött man blir av att ligga brevid ett sovande barn.
Det är nästan som att frivilligt ta en burk med sömntabletter och sen tro att man ska kunna hålla sig vaken.
Viljan finns där men det är omöjligt! tillslut så vinner John Blund kampen i alla fall.
Man tänker att man ska bara blunda liiiite, bara ett par sekunder och så är det kört. Misstaget är begått och man sover snart som en stock.

Skulle ha ringt Erica idag men då jag tappade bort mobilen så blev ju det lite svårt.
våran roliga dag med barnen blev inte av pga regnet och den förbaskade mobilen ( som jag för övrigt just hittade).
Nej ikväll blir en tidig kväll och jag ska bara surfa in på några andras bloggar för att hålla mig uppdaterad innan jag slänger mig raklång i sängen och somnar om, den här gången förhoppningsvis för natten!

Sköt om er nu och sov gott.. för det ska banne mig jag göra =)
Kramar Saga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback