Tack Lisen, You made my evening!


Väääääldigt gammal bild av johan!!
                                                                                                                                                                                                             
Kockan är nu 23.22 och jag har just avslutat en omgång fia på king.
Jenni och hennes ex Emil var här och åt "middag" tillsammans med oss.. "pizza" gjord på vad som fanns hemma.
Den var god, botten (recept taget ur en bok =/ ) smakade pajbotten så det blev mer som en Pizzapaj.
Leah åt bra pch när vi sen satt och tittade på  best of wipeout åt hon dessutom två tallrikar med gröt innan vi la henne för natten. Haley Nova sover mest sött och snällt som den lilla prinsessa hon är precis som storasyster. Och jag börjar känna hur ögonlocken påminner mer och mer om bly.

Imorgon är det måndag.... dagen dåJohan åker in till stan på sin intervju. Ska tänka extra mycket på honom då.

Såg en så rolig sak ikväll när jag surfade in på en av mina favoritbloggar. Det fanns ett helt inlägg tillägnat bara mig!!
Super gulligt av dig Lisen!! Gjorde mig så glad att se att mina kommentarer uppmärksammas och verkligen verkar uppskattas. Keep up the good work Lisen och du ska se att resten av sveriige också inser att det är en jätte mysig blogg du har. =) Hoppas du vill komma och se dig om i lilla Enköping en dag och kanske ta en fika?! Tycker du verkar så genuint trevlig när jag läser dig blogg.

Nu är det dags att lyfta på rumpan, gå och tvätta ansiktet, ta på sig "natt kläderna" och hoppa vidare till soffan där Johan ligger innan jag masar mig in i sovrummet och ner under täcket!
Just nu känns det inte som om det finns någonting som kan komma mellan mig och ett par timmars (någorlunda) god sömn. Stackars Johan väntar snällt på att jag ska stänga av denna dumburk, men jag har så svårt att slita mig idag... känner mig så upprymd av dagens händelser ( som egentligen inte varit stora alls) att jag bara vill dela med mig av all gläje! Nej men som sagt var... Håll tummarna för Johan och för attd et ska gå bra för honom i morgon!

Sov så gott och dröm så sött, vakna sedan pigga och torra i morgon!
Pussar Saga!

Ps. Bilden på Johan är från när leah var ca 6 månader (när han inte hunnit klippa sig ännu). Jag tycker han är jätte söt, men Johan tycker han ser ut som ett raggarsvin ^^ haha vilket han inte alls gör!!! ds.

Kommentarer
Postat av: Lisen

Söt tjejeN!

Jag kommer gärna och fikar i Enköping! Tar med mig barnen så blir det full fart i parkerna =)

Gud vad bra bild på Johan, haha, ser ut som en riktig värmdö-raggar/ Djuröbonde = We like!



PUSS

2009-05-18 @ 20:57:38
URL: http://flisenlisen.blogg.se/
Postat av: Malin

Hehe klockren kommentar Lisen :P Värmdö-raggar/djuröbonde^^



Bror upp i dagen :D å på något sätt är han rätt duktig på att se trött ut på bilder



me love ya guys <3 <3 <3

2009-05-23 @ 15:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback