Vill ut och hälsa på.

Jag vill åka ut till skärgårn och hälsa på.
Skulle vara så  skönt med lite omväxling i tillvaron och så roligt att träffa alla. Längtar nästan ut dit... till havet och "familjen" eller ja... Johans familj. Jag vill, jag vill, jag vill NU! Hade jag haft råd att åka ut så hade jag gjort det på en gång.. Packat ihop barnen och satt mig på det där tåget och sen den där bussen som skulle föra mig ut till havet.
Idag känner jag mig less på enköping..... jag vill inte vara här, i samma lägenhet med samma lekparker utanför.. inte idag!
Jag vill träffa folk! Vem som helst!!! Vill Gratta Annica på födelsedagen (hon fyller idag), vill krama om Malin och Isabelle, skratta med Anette och dem och bara insupa hela atmosfären.
Vill bara åka ut och ta det lugnt i solen..
Nej nu blir jag lite ledsen i ögat över att vi inte kan åka.... jaja nu tänker logga ur bloggen och göra något vettigare.

Kramar saga!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh sötnos! Önskar verkligen att ni kunde åka! Vi får hoppas vi kan ses snart iaf =)

Pussar å kramar till er alla där hemma i enköping

2009-05-30 @ 17:09:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback