A day for all the dad's!


Johan och Leah när Leah var liten plutt.

Idag är det fars dag... Johan sover sött i sängen och Leah håller på och ritar en teckning åt honom för att göra honom glad. Mitt huvud känns som om det ska spricka och falla sönder till en hög med pulver mellan axlarna på mig.
Men ändå känner jag mig relativt uppåt.

Var hem till Johanna igår kväll och satt och snackade lite skit om ja.. ingenting egentligen.
Det är tur man har en vän som henne.
Lånade böcker av henne i förrgår och när den första var slut så tänkte jag att jag skulle ha kastat mig huvudstupa in i den andra boken, men jag vet inte.... vill ju inte bli besviken när jag ser filmen, men samtidigt så vill jag inte läsa boken direkt efter att jag sett filmen. Skulle jag bestämma mig för att se filmen föst så kommer jag leta i boken hela tiden. Vänta på att saker ska hända osv. Men läser jag först och ser filmen sen så kommer jag leta i filmen... Jävla dilemma det där. Filmer är sällan precis som böckerna dock så jag fär väl "trösta" mig med det.
Blir nog till att läsa boken först i alla fall, har ju alltid föredragit böcker.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback