About the movie...




Filmen var bra...
men jag är så jäääääävla besviken!
Satt och väntade på en sak ( för mig avgörande ) genom hela filmen men när stunden var kommen och jag trodde att jag äntligen skulle få se denna efterlängtade scen så kom den inte! VAFAN!!
Visserligen bjöd filmen på en del action men allt det jag tyckte var fängslande och underbart med boken hade dom utelämnat! Varför?? Varför gör dom såhär mot mig?Kanske måste jag koppla bort det jag har lagrat i mitt minne om böckerna och göra ett nytt försök för att uppskatta filmen mer... Ska tänka på saken och sen ge den en ny chans!?!

Damn vilken kropp "Jacob" har, jag kan inte fatta att snubben är född 92.. ( gör det här mig lite snuskig?!?)

Kvällen har trors detta varit trevlig och jag vill verkligen tacka Johanna för en superbra kväll! Tack Johanna, det måste vi göra om snart nog igen.

Nu börjar det bli dags
för mig att svida om  till PJ's och lägga mig på soffan eller i sängen och varva ner inför natten. Hade jag haft en bra bok så hade jag slängt mig över den, men som det ser ut nu så får tv:n duga.
Kanske ordna mig en kopp te och krypa ner brevid Johan...

Sov gott och dröm söta drömmar...

puss

Kommentarer
Postat av: Svennis

Haha, man får tycka 92or är snygga.

2009-11-21 @ 09:02:01
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/
Postat av: Emelie

Brukar ju tyvärr vara så med filmer.. Böckerna är ju alltid oslagbara ;)



Tips på bra böcker vetti sjutton.. Har du läst Mötley crews bok The Dirt? Ett måste må jag säga. Sjukare bok får man leta efter =P Ska fnula lite till...

Kram på dig gumman!

2009-11-21 @ 19:21:31
URL: http://croaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback