DAGIS!!





Haley Nova har äntligen fått en plats på dagis!

Fan vad jag känner mig glad. Haley skulle egentligen inte ha kommit i på dagis förrens i august men idag fick vi hem en lapp från dagis där det stod att hon kommit in från och med den 8/3 2010 ( hennes 1års dag). Yeees!
Ska lämna in den när jag hämtar Leah vid klockan två...

Som sagt var så är Leah tillbaka på dagis igen. Lägenheten är nästa brottsligt tyst med undantag från knappandet från tangenterna och Johans som tittar på tv i bakgrunden.
Det är skönt att inte hela tiden behöva hålla koll på henne men samtidigt så saknar jag hennes bubblande skratt när hon inte är hemma.

Nej nu måste jag snart slänga mig i duschen och sen är det dags att ge Haley lunch...
Hon sov så sjukt jävla länge idag... klockan halv 11 så låg honfortfarande och snarkade i sängen.
Visst ser det mysigt ut men hon kan ju inte sova bort hela dagen... eller?

I'll be back later guys!

puss


Ps.
kommer in bild lite senare.. måste bara få ordning på kameran!

Kommentarer
Postat av: Becca

Jag älskar dina barn!

2009-11-17 @ 22:20:08
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/
Postat av: Lisen

NEEEJ VAD ROLIGT!!! Dagis är ju verkligen hur kul som helst för barnen. Kommer ju bli bra för er alla! Sorry att jag varit mycket frånvarande sista tiden, haft lite nedförsbacke som du vet .. Men hoppas vi hörs idag =) Följer din blogg alla dagar i allfall ;)



/ Lisen

2009-11-18 @ 09:09:48
Postat av: Malin

Grattis till lilltjejen :) blir nog mycket stoj och bus för dom båda två.. å vilken känsla att få ha lillsyrran på dagis :D

2009-11-18 @ 20:02:31
Postat av: aiica

söta skit ungar =) älskar <3

2009-11-19 @ 22:50:32
URL: http://aiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback