Dop idag...

Så var det dags för lilla Alriks dop.. Jag måste komma ihåg att packa ner ersättning till Haley så hon inte blir jätte hungrig medans vi är borta. Trodde Johanna skulle vara barnvakt idag men igår kväll bestämde sig Johan för att han vill ha med sig båda barnen av någon anledning. Det betyder att det blir en relativt kort vistelse på dopet då det kommer resultera i två väldigt trötta barn. Och en väldigt trött Saga....

Jag har plockar fram kläder till alla i familjen.. utom mig själv, för jag har ingen aning om vad jag ska ha på mig.
Normala människor planerar lite längre än vad jag har gjort denna gång.

Nej fan nu måste jag sluta sitta här och dega.

puss



Ps. bilder kommer senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback