Good morning everyone!



God morgon och god morgon
... snarare god förmiddag, men jag har inte haft tid att skriva tidigare.
Egentligen borde jag vara trött som attan men av någon förunderlig anledning så känner jag mig faktiskt hyffsat pigg. Jag kom isäng vid klockan kvart över 4 i morse, till största del för att jag mitt i natten äntligen fick tid att ägna mig åt boken jag varit upptagen med att läsa så fort jag haft ordentligt med tid. Jag visst själv att jag borde sova, men jag kunde inte lägga ifrån mig boken innan jag var klar. Jag förtod inte riktigt hur mycket klockan var innan jag gick in i vardagsrummet för att släcka lampan som varit tänd hela natten.

Boken var så sjukt jävla bra! Och såhär i efterhand så ångrar jag att jag läste ut den så snabbt, jag borde ha dragit ut på det längre. Största anledningen till mitt missnöje är att jag inte kan låna den tredje boken i serien innan Johanna har hunnit läsa klart den. Faaanse... Den här serien ligger i alla fall farligt högt upp på min lista över saker jag måste ha. Jag vet inte, jag har alltid slukat böcker med största entusiasm och har ingenting emot att läsa samma bok flera gånger.

Är det någon som har några bra boktips? Jag tar tacksamt emot förslag från alla som är intresserade av att ge några. Böcker är som man kanske förstår av ovanstående en av mina stora passioner (och laster). Jag älskar att förlora mig själv i handlingen och känner när jag läser en miljon kännslor... Böcker är helt klart att föredra framför film. Dom kan väcka kännslor till liv på ett helt annat sätt! Film i all ära men böcker!

Nej nu ska jag se till att Haley får i sig lite att äta och sen ska jag sparka upp Johan ur sängen.
Fan jag känner ingen som kan sova som Johan. Han är obönhöligt svårväckt och kan sova nästan hur länge som helst. Förhoppningsvis känner han sig utvilad när jag kommer in och drar av honom täcket... Gud, jag kan inte låta bli att le åt tanken på vad som skulle hända om jag hällde ett glas vatten över honom.

Nej nu måste jag verkligen kila!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback