I feel broken!




Kroppen är seg
som en såndär slimegrej man köper i leksaksaffären.
Kom hem efter att ha varit på banken och i otaliga matvarubutiker i en vild jakt på barngröt och ersättning till Haley Nova (Hittade en ny sort med päron, äpple och hallon). Allting kändes bra (bortsett från snuvan och hostan) medans vi fortfarande var i rörelse, men i samma sekund som jag satte foten innanför ytterdörren kände jag hur TRÖTT jag är. I feel broken!

Kvällen kommer med andra ord
att spenderas i sällskap av den fantastiska boken jag håller på att läsa.
Jag är väl medveten om att lägenheten är i desperat behov av att städas lite, men som sagt var så känner jag mig helt trasig just nu.

Johan sitter och spelar några omgångar CZ.
Palle ringde för en stund senda och bad honom hoppa in på samma server som honom och Göran
Varför är CS så roligt för? Jag hajar inte grejen. Och ärligt talat så tycker jag att det är bortkastad tid att sitta och spela sådanna spel. Men alla kan inte uppskatta samma saker.

Middagen är just avklarad och när vi satt där och åt skojade jag och Johan om hur tråkig mat vi äter (i alla fall oftast). Folk skulle bli förvånade över att vi inte blivit galna av denna tråååkiga "diet".
Jag längtar till den dag då man kan köpa preciiiiis vilken mat man vill utan att behöva tänka på hur mycket det kommer att kosta!

Nej nu ger jag upp det här, ringer Johanna och sen beger jag mig in i bokens värld en liten stund innan det är dags att bada barn, borsta tänder och lägga i säng!

Puss


Kommentarer
Postat av: nicole

sv: bara bra med mig :)

vad har du för dig då?



love/nicole

2009-11-09 @ 18:07:42
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vaddå otur?

Men då får Johan hålla en och barnen en varsin.

Hörs i morgon.



Puss

2009-11-09 @ 23:58:47
URL: http://johannastrandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback