Inflyttningsfest!



Jag ser fram emot
och längtar tills på lördag,samtidigt som jag fasar. På Lördag är första gången vi släpper iväg båda barnen till barnvakt över natten. Leah har ju sovit morta massor med gånger men aldrig Haley Nova. Anledningen till detta är som alla säkert kan förstå av rubriken att Erica och Daniel ska ha inflyttningsfest då. Det blir första gången på år jag och Johan går på någonting tillsammans, vanligtvis brukar det vara en som går medans den andra stannar hemma med barnen.

På fredag, i morgon med andra ord ska jag ner på stan och se ifall jag kan tänkas hitta någonting att ha på mig på lördag. Pengarna kommer då och för en gångs skull ser det ut som om vi kommer få pengar över efter att ha betalat alla räkningar. Skulle vara så sjukt rolig att få vara lite fin för en gångs skull. Johan klippte sig igår och är lika stilig som vanligt, Rasmus är duktig på att klippa. Ska fråga herrn ( Johan) vad han ska ha på sig på lördag... Jag hoppas nästan på Jeans, t-shirt och kavaj så kan vi vara fina tillsammans.
Johannas kläder hon beställt borde komma imorgon också... Jätte fina klänningar och en supersöt kappa. Håller fingrarna korsade för att kappan ska vara lagom för henne..

Ska ta och slå henne en signal senare och byta några ord i vanlig ordning... städa lite och sen får vi se vad dagen har att erbjuda mig och min lilla familj.

Puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback