Middags förslag?



Försöker hitta saker
som kan få tiden att gå lite snabbare så jag har redan börjat planera vad vi ska äta till middag ikväll innan jag går iväg hem till Johanna för att sedan traska vidare till bion.
Är det någon som har några bra förslag på vad man ska äta? Ni får gärna lämna förslag för att ge mig lite inspiration.

Johan och Palle är och storhandlar mat för månaden så förhoppningsvis kommer inspirationen flödande när jag får hem alla ingredienser. Hittade billiga "tjocka revben" i ett av matbladen som kom hem med posten och tänkte att det kanske kunde vara lite roligt att leta upp något recept på internet, prova på någonting nytt! Är det någon som har ett riktigt grymt recept så är det bara att langa det My way så att säga.

Snart dags att hoppa in i duschen också...  OOOHH kom på att jag glömde be Johan köpa hem schampo och balsam! SÅ då var det ordnat.. Vill ju vara ren och fin när jag går utanför dörren.

Skriver en rad
eller två senare igen..

Later guys..

puss

Kommentarer
Postat av: Lisen

Köp baguette, ha på skivad tomat, mozarella och citronpeppar, gärna lite basilika och vitlök också.. in i ugnen.. några minuter tills mozarellan smält. mmumms så gott och enkelt, tar max 10 min.



/ Lisen

2009-11-22 @ 17:55:15
Postat av: Lisen

Köp baguette, ha på skivad tomat, mozarella och citronpeppar, gärna lite basilika och vitlök också.. in i ugnen.. några minuter tills mozarellan smält. mmumms så gott och enkelt, tar max 10 min.



/ Lisen

2009-11-22 @ 17:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback