Ny design och "New moon"





Johanna ringde mig i vanlig turordning igår kväll, den här gången för att tala om att hon höll på att byta "design" på sin blogg och tyckte att jag skulle haka på. Kan lista ut med rumpan att det finns hundratals om inte tusentals tjejer som har samma bloggutseende som Jag och Johanna numera har ( vi har inte likadana som varandra dock ). Designen hittades på designandmakeup.se och är lite småsöt sådär. Önskar jag kunde ha en "egen" designer som kunde fixa bloggen åt mig. Någon som skulle kunna fixa så att den består av bland annat bilder på mig och min familj. Någon som vet någon?? En vän till mig hade även en "ipod" med en egen playlist på sin blogg och jävlar vad jag är sugen på att luska fram hur det var hon la in den egentligen... Och vart hon hittade den!

Får se vart vägen bär oss idag, banken är given men sen då?
Antagligen så åker vi ut till mamma och pappa och hälsar på eftersom min morbror med familj är och hälsar på från norge. Skulle vara kul att hinna träffa dem innan de åker tillbaka hem.

Jag ska även masa mig förbi Johanna och låna bok/böcker... tänkte att twilight böckerna kanske kan vara lite bra.
Den 20:e ska jag och Johanna gå på premiären av "New moon", det finns inte en chans att jag tänker missa den.
Så med andra ord : Den 20:e är spikad!

Har av någon anledning börjat tycka ganska mycket om den här låten.. den är med i soundtracket för
"New Moon" apropå ingenting sådär...

Senhösten är  snart slut, vintern och där med även Julen närmar sig med stormsteg. Det har snöat i två dagar nu men ännu är marken för varm för att någonting ska kunna lägga sig som ett täcke där ute.
Känner på mig att det i år som alla andra år kommer bli totalt kaos i stockholm när snön väl kommer. Alla vet att den kommer komma och ändå så blir det helt galet i trafiken. Byt till vinterdäck i tid!

Men nu var det ju julen jag tänkte skriva lite om. Eftersom det inte finns några möjligheter för oss att fira med Johans familj ( inte plats i bil osv ) så blir det till att fira jul hemma hos min mamma och pappa i år igen.
Jag håller på och försöker tänka ut passande julklappar till barnen men i hjärnan står det still.
Jag vet ju så väl att jag innan jag kan få någon riktig klarhet i vad vi ska köpa så måste jag gå igenom alla leksaker barnen har och packa undan det som inte används.


Nej nu ska jag ta och ta i tu med annat.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback