Okej...

Jag slänger ut frågan igen... Är det någon som vet hur man lägger till en "ipod" på bloggen med lite skön musik?
Jag tycker faktiskt att det skulle vara lite trevligt med musik eller något.. eller, ja jag vet inte för om jag lägger in youtube klipp osv så chansar jag på att musiken kommer störa. Vilket patetiskt jävla dilemma jag har denna "natt"..
Jag får av den anledning att jag har lite jävla självrespekt ta och släppa den frågan och helt enkelt ge mig på att skriva om något annat...

Nu är det bara Fernando
kvar ute på msn som svarar, alla andra sover eller är "upptagna".
Tur att jag har vänner som Fernando nätter som denna som är lika patetiska som jag är.. med samma DÅLIGA humor som jag har och samma ynkliga musiksmak.. Blandad skit med andra ord.

Jag antar att det är dags för mig att ge upp snart och ta och slänga mig i den "varma" (svinkalla) sängen och ligga och vrida och vända på mig tills jag blir antingen vansinnig eller somnar..

Puss

Kommentarer
Postat av: Fernando

Haha!! Ja min vän Saga skulle aldrig kunne överge dig i den kalla natt utan nån att prata med, så länge du orkar så är jag vid din sida...eller iaf framför datan här hihi!

2009-11-20 @ 00:21:50
Postat av: Erica

hej snuttis,vill du ha hjälp med hur man lägger upp en ipod?? vill du att jag ska hjälpa dej lite?meeeen det vill jag inte mohahahaha ;D jo det är klart jag vill haha är lite på bus humör ikväll :P jo du går in på den här sidan först http://www.designadinblogg.se/ sen går du in på widgets och roligheter så heter länken och ligger på högra sidan sen är det bara att titta efter hur man lägger till en ipod pusssss

2009-11-22 @ 22:05:11
URL: http://ericayesim.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback