Seg, långsam och utdragen kväll...

Här sitter jag i min lägenhet i tystnaden.
Johan sover, barnen sover och jag.. ja jag sitter klistrad vid den här dumburken i väntan på bättre tider.
Pratar med Fernando på msn och ler lite åt hans humor, så lik min!
Imorgon ska ju jag och Johanna på bio... Ha en "tjejkväll" kan man kanske kalla det och Fernando frågade mig om han fick följa med om han klär sig i kvinnokläder. ABSOLUT! Om han får tag i biljett så.

Utanför är det som väntat bäckmörkt och regnet faller stilla över staden åter igen.
Jag kan inte låta bli att tycka om regnet. Det påminner mig om kännslor.. Ibland faller det stilla och mjukt och ibland med sådan förödande kraft att det nästan är skrämmande. Regn är bra!

Imorgon ska jag försöka ringa till ljunggården igen och se om jag kanske kan få en praktik plats där i en månad.. bara tills jag börjar plugga. Kanske ta och städa (vilket egentligen var planen idag) och sen om det inte regnar ta och gå ut i parken med barnen innan middag osv.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback