Trött...






Klockan är straxt efter tre
på eftermiddagen och jag ser att mörkret närmar sig med stormsteg.
Så mycket att tänka på och ta tag i. Johan, Palle och Göran sitter och väntar på att jag ska vara vänlig nog att förflutta mig till en annan del av lägenheten så att dom kan slå på det nya avsnittet av Naruto. Självklart kommer jag sätta mig i soffan och se på det själv också... fråga mig inte varför!

Just nu sitter jag och funderar ut vad vi ska äta till middag idag. Ska försöka sätta igång med maten tidigt idag så vi slipper äta mitt i natten. Just nu lutar det åt korvstroganoff hållet. Korvstroganoff och ris.
Vad ska resten av världen äta idag?




Kommentarer
Postat av: Lisen

I Åkersberga blir det panerad torsk med potatis och äggsås!!



/ Lisen

2009-11-19 @ 16:25:53
Postat av: Emelie

Hade storslagna tankar om korvstroganoff här med faktiskt.. Men slutade i mumsig wok ;)



Hoppas allt är bra med dig tjejen! Kramar

2009-11-19 @ 18:22:52
URL: http://croaki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback