Vända på dygnet...


Johan och Leah som bebis.


Johan gjorde ett tappert
försök att vända tillbaka sitt dygn.. tyvärr så var han så utmattad vid 11 i morse att han somnade på soffan... bestämde mig för att väcka honom och låta honom gå och lägga sig i den sköna sängen istället.
Lovad dyrt och heligt att jag skulle väcka honom igen vid halv 2 när det är dags för lunch. ( jag är mycket medveten om att det är sent att äta lunch vid den tiden egentligen)

Eftersom det inte
blev någon kyckling till middag igår ( vi åt mannagrynsgröt istället ) så ska jag tina kycklingen i tid idag så att det blir idag istället. JOhan lovade att han skulle laga bacon lindad kyckling med sås och klyftpotatis.
När han väl anstränger sig så kan han ( till både min och alla andras förvåning ) faktiskt lyckas ganska bra, för att inte säga riktigt bra med maten.

Jag vill bli frisk.. Jag hatar att vara förkyld, det är något av det värsta som finns. Men just nu ser det ut att vara riktiga förkylningstide. Alla man känner har varit, är eller håller på att bli riktigt förkylda.
Till och med barnen snorar grönt äckligt snor hela dagarna och stackars Haley har fått ögoninflamation. Den är inte så farlig, men hur kul är det för ett litet barn att vakna upp på natten hungrig med kiss i blöjan och "blind". Nu se ögonen bättre ut men i natt var dom så ihop klibbade att hon inte ens kunde öppna dem.

Nu är det dags att stoppa in korven i ugnen och sen är det bara till att väcka stackars Johan ur hans sköna sömn.

puss


Kommentarer
Postat av: V I L J A

SVAR: Hej! Ursäkta om jag svarar lite sent, har varit förkyld och inte uppdaterat inne på bloggen.



Just nu så gör jag inte så mkt, svarar på lite kommentarer och lyssnar på musik, vad gör du då? :)

2009-11-13 @ 21:43:14
URL: http://viljasvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback