Veckostart...





Då var det dags för en ny vecka igen.

Spenderade lördag söndag hemma hos mina föräldrar i Grillby, skulle se filmen The wrestler men eftersom dvdn hemma hos mamma och pappa inte riktigt var med på noterna så fick vi bara se början och en bit i och sen slutet.
Vem fan vill se bara början och slutet på en film? Det är ju som att läsa förorden i en bok och första kapittlet och sen hoppa direkt till sista kapittlet.

Vill fortfarande se Slumdog millionaire, men antar att det får vämta tills våran egen dvd fungerar och vi har lyckats låna den an någon (tex mor och far min). Har hört att den ska vara superbra och håller utmmarna för att jag ska tycka det när jag väl ser den.

Börjar bli dags att
slänga Haley Nova och Leah i säng snart, vet ju hur det blir när Leah inte sovit middag på hela dagen och det är läggdags. Nej fyyy...

Återkommer senare igen!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback