Yay im soo happy!




Jipppiiiii!!

Johanna kommer snart (tror jag) över med dom sista två böckerna. Känner mig sjukt upprymd över denna lilla sak!Det som känns lite tråkigt är att böckerna kommer vara avverkade innom ett par dagar.

Snart är det dags att laga middag igen.. Vad som ska lagas har jag fan ingen aning om men det blir väl någonting som ska föreställa ätbart antar jag. Antar att det kanske blir lite sent att laga kyckling idag.. Och jag som var så säklans sugen.

Egentligen har jag väl inte så mycket att skriva. Ville bara skeiva ner att min lycka är gjord ( i alla fall idag )

Skriver kanske en rad eller två senare igen.

puss



Kommentarer
Postat av: MizthaNguyen

svar: awuu taakc så mycket! jag är hennes skyddsängel thihi :) gör alt för att hon ska vara lycklig :)

2009-11-11 @ 00:57:22
URL: http://mizthanguyen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback