Such freaking pain!

Har varit vaken sen sisådär en klockan 5 med otroliga magsmärtor... Har så ont att jag kräks och kan för allt i världen inte bli av med skiten.
Snart vaknar barnen och då måste jag vara fitt for fight så at säga. Kan bara inte komma på hur jag ska gå till väga.
Jag håller tummarna för att det ska kännas bättre snart, och för att jag ska slippa kräkas. Jag fattar inte, varför har jag så ont?

Är det fler som med jämna mellanrum vaknar nattetid eller tidigt på morgonen av att det känns som om man ska avlida? Med så kraftiga smärtor att ni faktiskt kräks av dem? Om det är så, snälla ge mig tips på vad jag ska göra för att bli av med det här.

Det känns inte riktigt som att det här är en bra start på dagen... det känns fakstidkt inte som någon bra start över huvud taget. Och så är det ju så jävla kallt också. Känns som om jag kommer förfrysa kroppsdelar vilken sekund som nu...... ahh shit nu måste jag rusa igen.

puss

Kommentarer
Postat av: Svennis

Du måste kolla upp det där!

2009-10-01 @ 08:27:16
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/
Postat av: erica

ja nu är han bra igen han kunde äta efter kl 12 då gav jag yogurt sen vart det soppa till lunch sen var magen bra :D men du låter inte som att må så bra :( Kram

2009-10-01 @ 10:14:24
URL: http://ericayesim.blogg.se/
Postat av: Lisen

Hej Tjejen!



Det du ska göra är att fundera på vad du äter på kvällen innan du går och lägger dig. Din matsmälltning kommer igång på natten. Kan vara en allergi, ex mjölk. fundera på vad du äter och testa olika. Ät inte efter 18 på kvällarna under en period.



Man kan också få kräkskänningar om man har låg sockernivå, känner duy säkert igen från graviditiet. Om du får tidigt på morgonen och magen är tom kan du testa att äta något (få i dig socker av något slag)



LYcka till!!!



KRAM /Lisen

2009-10-01 @ 17:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback