Fasen...

Ajajj.. det är vad jag tänker just nu.
Tusan vad jag blivit förkyld. Halsen känns som en fruktansvärd krigszoon och huvudet verkar nu i eftermiddag sluta upp med de andra. Att gå ut halvförkyld på krogen var ingen höjdare. ( innerst inne visste jag nog redan innan att det var en dum ide.)

Dagen har gått åt till att umgås med barnen och Palle.. eller ja, palle sov mest på soffan om jag ska vara ärlig. (han brukar komma hit då och då och göra det)
Försökte få tag i Erica för att se om hon hade med sig sin jacka hem efter krogbesöket men utan någon framgång. Jag och Johanna kan nämligen inte komma ihåg att hon hade den med sig därifrån.

Väntar på att Johan ska komma hem
från min mamma och pappa så att vi kan äta middag tillsammans.
Han håller på att sätta spottar i deras tvättstuga. Jag antar att tvättstugan snart är klar. Eller så är det bara önsketänkande, vad vet jag. Man kan aldrig veta när dom ska bli klara. När dom väl är klara med tvättstugan så kan jag tänka mig att dem kommer påbörja ombyggnation på någon annan del av huset. ( och Johan kommer självklart att vara där och jobba på han också... kan bara inte fatta att det är så kul? )

Nej nu ska jag umgås med mina barn och hoppas på att halsen ska sluta göra ont.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback