Kyckling till middag...

Okej så idag är det dags för ytterligare ett inlägg här på bloggen.
Som vanligt har jag ingenting riktigt intressant att komma med. Leah står och äter vanlijyoghurt och Haley Nova övar på att ta sig runt i lägenheten. Kvällen ser inte ut att bli sådär otroligt fantastisk idag heller, det är väl middag, lägga barn och sen varva ner innan det är dags att lägga sig för natten.

Köpte kycklingklubbor skitbilligt idag och just nu ligger dom jävlarna och steker sig i ugnen för att bli härligt gyllenbruna och goda till middagen. frågan är bara vad vi ska ha till... Ris eller pommes??
vilket som så kommer det säkerligen bli jätte gott ( hoppas jag ).

Sitter som vanligt inne på ams och letar efter passande arbete. Utbudet är ganska torftigt, men det är det ju oftast så jag känner mig inte så jätte förvånad. Vill ju ha ett jobb NU!

Fick papper från advokaten, det har gått till tingsrätten nu och jag håller tummarna för fulla jävla muggar, så hårt att jag snart kommer få blodstopp.


Och nu är jag tillbaka... mitt i mitt skrivande blev jag avbruten av barn.. Middag och läggdags... Allt som allt har det här inlägget tagit över två timmar skulle jag gissa.... med råge!


aja, nu är det iaf skrivet och jag är "out of here"...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback