Mysigt!

Haft en så sjukt bra start på dagen idag. Barnen sov i egna sängar i natt och jag fick nästintill sova ut. Vi spenderade hela morgonen med att busa och mysa  tillsammans som en familj, blev på så bra humör att det inte känns som det finns mkt som kan få mig på dåligt idag. Trots städning och träningspass som väntar så känns det som om det inte rör mig i ryggen! Det här är en bra dag =)

Leah sover middag och Haley Nova sitter i Johans famn och tuggar på pappas arm, själv tar jag mig ett par minuter att sitta här och uppdatera bloggen lite.
Ska vilken minut som helst sätta igång och städa nu så att det blir sådär fint här hemma igen.


nej nu måste jag verkligen rusa igen..
puss

Kommentarer
Postat av: Lisen

MYSIGT!!

Vad glad jag blir av att höra om den underbara dagen=)

2009-09-24 @ 13:21:21
Postat av: Lisen

Vad glad jag blir av att du också skriver ett inlägg ;)

2009-09-24 @ 13:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback