Så var helgen över.

Åkte hem till mamma och pappa i fredags och blev kvar där... Firade lillebror på 19 års dagen och käkade gott i lördags. Allting känndes så skönt efter all turbulens den senaste tiden. Spenderade tid med barnen och lekte i parken som jag själv lekt i så många gånger. Fan vad jag vill ha hus!

Var på föräldramöte tidigare idag och åt korv tillsammans med alla andra familjer, direkt efter blev det till att ta en efterlängtad och välbehövd promenad med Johanna. Imorgon blir det leka i parken som ligger vid dagis och prata strunt med Maria en av mammorna på dagis. Hennes dotter Kajsa är en av Leahs favoriter på dagis!

Jaha.. så vad händer imorgon då?
Jo det ska jag med nöje tala om. Först blir det till att lämna Leah på dagis, sen ska jag och Johanna promenera ner på stan och sola lite. Kila vidare till arbetsförmedlingen, uträtta lite ärenden och sen hämta Leah igen.
På kvällen blir det ytterligare en såndär underbar promenad då jag upprätthåller min plan att gå ner i vikt och komma iform. Dels för att det kommer kännas så sjukt underbart och dels för att jag måste inför det (eventuellt) stundande ingreppet.

puss

ps. ledsen att jag varit dålig på att skriva på senare tid (igen).

Kommentarer
Postat av: Svennis

Ja det har du varit :(

2009-09-21 @ 22:39:45
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/
Postat av: Lisen

Hej tjejen!



Du har inte varit borta, Du finns ju alltid där, man får ju alltid ringa dig =)



Det är jätte kul med mam-kompisar! Har många såna från Calles dagis. Man har så mycket gemensamt att prata med!



Hoppas du får en fin dag och lycka till på arbetsförmedlingen!

2009-09-22 @ 09:19:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback