Slitsamt!

Jag önskar at jag hade bra saker att skriv idag. Men den här dagen känns förjävlig!
Barnen bara gråter och innombords gör jag också det. Att se Leah så liten och ynklig skär genom hjärta och själ.
Och Haley Nova är ju inte direkt på sitt bästa humör heller.

Dagen känns som om den aldrig kommer ta slut och ärligt talat vet jag inte o jag vill det heller... För när dagen är slut så tar natten vid, och jag vill verkligen inte ha en sånhär natt också!
huvudet bulltar som om jag hade 10.000 små vättar sittandes vid varsin trumma innuti det .

Får se om jag kikar in här igen senare eller om jag åter ligger i sängen eller på soffan med ett barn som skakar som ett asplöv.

Puss

Kommentarer
Postat av: erica

ja självklart ska vi göra det :D

2009-09-25 @ 23:29:54
URL: http://ericayesim.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fröken! Krya på er!!! Mys, ät tacos, skratta i soffan ihop, myys!

2009-09-26 @ 19:23:38
Postat av: Lisen

Förra inlägg var fårn Lisen såklart,, Söta fröken Saga, Ha det bra ändå =)

KRAM / Lisen

2009-09-26 @ 19:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback