Blöder i själen!

Ännu en smäll... Hjärtat krossas till obefintligt damm! Funderar på att leta fram den sorgligaste filmen jag kan och sätta mig och maskera hjärtesorgens tårar med. Livet känns svårt och jag vet inte var jag ska vända mig längre..
Min "fasta punkt" suddas snabbt ut och jag känner mig så liten. Liten och hjälplös....
Själen kryper ihop innom mig som ett litet försvarslöst barn och hela min kropp värker av sorg!!!!!

Ta mig härifrån.
Tillbaka till en plats där jag är lycklig,till en fast punkt igen. Jag vill tillbaka till när allt var bra! Snälla någon... om du hör mig, skänk mig skrattet tillbaka... Det riktiga, inte det gjort av stolthet för att dölja smärtan.
Det sägs att en olycka sällan kommer ensam och fan vad det stämmer!

....

Kommentarer
Postat av: Becca

men gumman :/

2009-09-13 @ 22:44:21
URL: http://rebeccaerixon.blogg.se/
Postat av: Lisen

Saga! berätta vad som hänt! Blir orolig.. Ä** Ä jag ringer dig om en stund.

2009-09-14 @ 11:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback