aawesome..... bah!

Då var det snart dags att sätta igång med alla bestyr här i lägenheten igen. Bära, konka, släpa och dra. Ner ner ner i källaren och ut ut ut på min stackars balkong tills det finns tid att åka förbi återbruket igen.
Hur kan det vaa så förbannat mycket saker? Hur kan vi ens HA så mycket saker??!

Innan jag sätter igång med skiten igen så tänker jag faktiskt ta igen mig lite efter allt gående nu på morgonen.
Och VÄRMA mig! För satan vad det är kallt här hemma.. det kan inte vara normalt!

SKa slå min "svägerska" en signal vid 12 tiden hade jag tänkt...

Aja nu ska jag krypa ner undet täcket och försvinna en halvtimme eller så... måste bli lite varmare, jag DÖR!!

Xx Saga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback