Försäkringskassan.

Sitter åter i telefonkö, ringer försäkringskassan för att få klarhet i saker och ting. Ska höra mig för om varför jag inte fått svar om ersättning då jag är sjukskriven sen en månad tillbaka. tycker verkligen att jag borde fått svar vid det här laget.

Visst är även jag medveten om att det tar tid när det kommer till försäkringskassan, men inte ska väl en hel familj behöva gå under för att dom inte betalar ut?

återkommer senare!


Då var jag tillbaka. Det kan ta upp till 20 dagar till innan jag ens får svar från försäkringskassan angående ersättningen. Känns som en evighet nu när vi verkligen behöver pengarna! Jävla helvetes skit!

Xx Saga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback