Still hateing tele2, now more then ever!!






(yeh you love cheap... and also enjoy fucking your customers  over.. and over, and over.. and over again!)
Bilden tagen från google)



Okej, vad är detta? Dag fyra utan hemtelefon!
Ringer och ringer och ingen som kan hjälpa.. får bara information om att don "för närvarande har problem med sin ip-telefoni" No shit det har vi inte fattat!!
Ärligt talat tycker jag att vi borde få någon form av kompensation eller så för att vi inte kan bruka våran hemtelefon!
Jag är sjukt förbannad och undrar verkligen om det är meningen att en familj med två små barn och ett litet knyte på väg ska sitta utan telefon?! Vad gör jag om något händer? Om jag behöver få tag i någon snabbt eller om någon behöver få tag i mig pga att tex johan råkat ut för något?

Neeej jag är sjukt besviken på tele2 och Joh muttrar konstant om att det är dags att byta operatör eftersom tele2 inte verkar kunna fixa ett skit.

Idag ska jag ringa en sista gång till deras såkallade kundsupport och se om det är någon som kan hjälpa mig idag då.
Är det inte det så kommer jag bli GALEN och KRÄVA ersättning!

Xx Saga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback