Hmm...



Idag ska jag försöka mig på att släpa ner min älskade sambo och mina söta små knattar ner på "stan".
Om man nu kan kalla det lilla centrum i våran otroligt lilla stad för "stan".
Skulle behöva köpa lite nya kläder till Leah, hon börjar växa ur ALLT hon har... Haley Nova har kläder så det räcker och blir över ( tur att det blev två tjejer så Haley kan ärva av storasyster ).

Ska även köpa mig en klänning att ha på mig på den kommande festen på fredag.
Temat är ju glitter och glamor, så det blir till att vara lite uppklädd. Måste ringa mamma och pappa igen och fråga om dom kunde ta barnen så att både jag och Johan kan gå.
Annars kommer festen inte vara i närheten av lika rolig som om jag får ha min älskade med mig.

Nej nu ska jag hoppa in i dushen och sen så blir det till att gå ut genom den där ytterdörren och ut i det vackra vädret och KYLAN.

HA det så fint.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback