Linserna...



Okej nu är jag hemma, och har provat linserna.
INTE vad dom lovade... Visserligen gjorde dom gröna linserna ögonen gröna, men inte alls ljusgröna som lovat.
Och dom "glittriga" linserna syns nästan inte över huvud taget.

Johan tycker att jag ser lite ut som en vampyr när jag har dom gröna inne.
Vilket iof är lite sött, men vafaan.. klart att man vill ha den färg som utlovats.

På fredag är det dags för kalas. Då ska dom gröna linserna tillbaks in i ögonen och jag SKA vara fin!
Ska bli kul att koma iväg lite och bara ha roligt. Hoppas fortfarande på att mamma och pappa ska ta barnen så att både jag och Joh kan gå. Var så länge sen vi gick iväg och gjorde något tillsammans ( om man räknar bort min födelsedag då).

Slänger in lite bilder på dom gröna linserna senare.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback