Tackar GUD att jag kom på iden att åka hem tidigt!




Ja jag är officielt tråkig OCH gammal! Jag åkte på fest.. var där några timmar och åkte hem igen. KLOCKAN 22.20! Hade ont i huvudet, brist på folk i mogen ålder som pratade med en och en stark längtan efter att komma hem till Johan och kramas. Idag, dagen efter så måste jag säga att jag är glad att jag valde som jag gjorde.
För även om man åker hem tidigt så betyder inte det att man slipper undan all dramatik. Långt ifrån!

Låga och pratade ett tag, kramade på Johan och kände mig sådär sjukt och mysigt trygg som jag alltid gjorde när vi just hade träffats. ( Led av svåra sömnproblem innan Jag träffade Johan och han gjorde mig lugn, och gör fortfaraden)... Självklart så kan man inte hålla kvar den där kännslan man har i början för alltid, men den går att återfå. I alla fall, tillbaka till ämnet. Jo, Hade pratat och kramats lite och jag hade somnat i hans famn. Då var klockan kanske 2-3 på natten... Klockan kvart i fem vaknar jag av att det ringe och tänker att det kan fan vänta till imorgon... Det fortsätter ringa och Johan kliver upp och svarar, ger mig telefonen och säger att det är viktigt.
I andra änden av telefonen har jag en Johanna som ber om att få komma upp omgående. Hon fick eskort till parkeringen utanför av "herr blå". Självklart! SJÄLVKLART får hon komma upp, man ställer upp för sina vännner i alla lägen. SÅ ÄR DET BARA!

Släppte in Johanna och väntade mig det värsta.. men icke. Visst var det inte fantastiskt kanske men det kunde ju ha varit så mycket värre. Trodde att något verkligt katastrofalt hade hänt, och kände mig lättad när det inte var en halvdöd Johanna som kom utan en ganska förnuftig en.

Satt och pratade ett tag innan hon blev upphämtad av Andreas och begav sig hem för att sova i sin egen säng.
VAD vi pratade om är för er att fundera över och för oss att veta...

Nej nu ska jag ta och bege mig från den här dumburken och ta och leka med mina barn istället.
Puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback