Grattis mammas stora trollunge!




Idag fyller Leah tre år!
Dagen kommer vara hektisk eftersom jag har en miljard saker att ta hand om innan ikväll när det lilla busfröt ska firas med familj och lite vänner.



(Leah ca 2dagar gammal)


(Leah ca ett par dagen en vecka och papa Joh)

Det känns som om det inte alls var länge sen jag höll henne i famnen första gången, så liten. skör och perfekt!
Nu är hon stora damen, artikulär och smart som bara den! En av mina strösta stoltheter!



(Leah mellan 6-7 månade gissar jag)



(Leah ca 1år)






(Leah ca 2år)

Jag är så stolt och lycklig att jag har mina barn, och jag känner hur det pirrar i kroppen av lycka när jag ser på dem!


(Haley Nova och Leah,länge sen)
GRATTIS MAMMAS STORA TJEJ! JAG ÄLSKAR DIG ÖVER ALLT PÅ JORDEN!

Xx Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback