SÅ idiotiskt!

Jag vet att jag har skrivit saker som inte är dom snällsate men det är så jag uppfattat saker och det är så jag kännt.

Jag gav sig chansen att förklara för mig, att tala om hur det egentligen ligger till och du tog den inte.

Jag kan inte ta tillbaka dom saker jag har skrivit men jag kan OFFENTLIGT be om förlåtelse. Så det är vad jag gör nu!

Förlåt, jag borde inte ha skrivit vissa av de saker jag skrivit!

Jag vet att vi båda är arga och ledsna och känner oss svikna, men jag varken vill eller orkar BRÅKA. Jag föreslår INTE att vi ska bli vänner men jag föreslår att vi för barnens skull lägger groll och tjaffs åt sidan.

Du kan tycka vad du vill om mig och jag kommer ha min åskit och min uppfattning av dig. Den behöver inte vara som den är nu om du bara tar och förklarar istället för att bete dig som du gör.

Det enda jag vill är att vi ska kunna vistas i samma rum utan att bråka eller vilja döda varandra.

Xx Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback