Ståi...


(åh vad det har varit varmt ute idag, skulle inte sitta helt fel med ett dopp eller två!)


Pustar ut efter att ha haft en dag med en del att göra...

Städat lite,varit ner till skatteverket, pluggat, hämtat och lämnat barn på dagis (köpt en ny klänning på hm), fixat och trixat....

Klänningen var på rea så jag tyckte att det inte var så farligt att jag spenderade lite pengar. 100kronor är ingenting för en söt klänning.

Efter som jag inte har några sommarkläder tyckte jag dessutom att det var på tiden att jag skaffade mig en så jag slipper tycka att det är så varmt hela tiden. Den är dessutom fin nog att ha på sig när man ska bort, ett bra köp enligt mig.

Ska kanske spara på den lite så att jag kan ha den den 30 på Johannas förtidiga födelsedags firande. Eller ja egentligen spelar det kanske inte så stor roll.... men iaf!

Jaja... ska slänga mig på soffan och busa med barnen lite innan Joh kommer hem.

Xx Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback