Grillat och klart.

Vi hade jätte trevligt igår hemma hos Patrik och Jenny, maten var god och sällskapet lysande.
Det var helt enkelt en toppenkväll. Tack för en fin kväll vänner!!

Nog om det nu...
det har städats och diskats här hemma med hjälp av Joh.
Händerna är skrynkliga som på en gammal tant eller möjligen som 10 russin. Middagen är på g och sen är det sängdags för barnen mina.

Idag är en bra dag helt enkelt!

Jag har ju varit borta ett tag nu, så det har naturligtvis hunnit hända otaliga saker i mitt liv och i mitt huvud.
Men som jag sa tidigare så ser livet ljusare och roligare ut idag än vad det gjorde för bara några månader sen.

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja så jag tror jag gör en liten lista på det som har hänt.

*Leah har blivit blöjfri.
*Haley går på dagis och springer runt som en liten tok.
*Haley Nova har lärt sig klättra upp i kanan på dagis.
*Leahs Bvc möte gick strålande när vi var på treårs kontrollen ( talundersökning). Leah pratar lika bra som någon i 4+ åldern gör.
*Johan vann och har nu skaffat sig ett nytt jobb här i enköpng ( har fortfarande inte sett till några pengar från föregående chefen).
*Jag fick avslag hos kirurgen pga ändrade regler.
*Jag har gått över på distans istället för platsförlagt.

Sen är det naturligtvis en mängd andra saker som också har hänt, men 1: jag orkar inte skriva ner allt och 2: ni orkar inte läsa allt.

Enjoy the music!



Xx Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback