sötnosarna...

Okej så nu är jag tillbaka... Leah springer "skräckslaget" run och försöker undvika sin lillasyster som i sin tur försöker bjuda henne på yoghurt.
Söta som socker det är vad dom är!

Själv undrar jag lite över saker och ting.. som till exempet : Hur lång tid ska det ta innan man får mail om att få gå på visning? eller : Varför sitter jag och tittar runt på meningslösa sidor på internet? och: Vem fan har lagt in Miley Cyrus i playlisten på spotify?

Låten är visserligen inte dålig.. inte dålig alls om jag ska vara ärlig. Det är en jätte  fin text och den är lugn och bra.
Jag har just bestämt mig för att det inte spelar någon roll vem det är som har gjort låten så länge den är bra...
Även om det tar emot att behöva erkänna att jag faktiskt verkar tycka att till och med Miley Cyrus och Taylor Swift har bra låtar... låtar som jag faktisk kan tänka mig att lyssna på.

Ska se om jag hittar låten med Miley och slänga upp den här så alla andra också kan antingen njuta av den eller plågas av den..





Xx Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback