Grattis i efterskott min älskade lilla Haley Nova!



Helgen har präglats av barnkalas och bakning av tårtor.
Igår fyllde min lilla busbubbla 1 år! Stora damen nu ju....
HAde inte riktigt tid att sätta mig och skriva någonting igår, och ärligt talat så beror bristen på inlägg innan dess på att jag är så sjukt trött hela tiden.

Jag försov mig i morse.. jag har just slagit upp ögonen och vet att det inte finns en chans att jag hinner till skolan i tid. Så får ta mig dit till nästa lektion istället. SÅ... ja av någon anledning så var det första jag gjorde att sätta mig här.

Nej nu måste jag göra mig i ordning eller något.

Puss

Kommentarer
Postat av: Lisen

Vad roligt med barnkalas!! Hoppas allt är bra med er, massssaaa kramar! / Lisen

2010-03-10 @ 18:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback