Allt vände till det bättre och sen föll det snö i oktober...



Samtal från folk som ber om ursäkt, andra som blir glada över nyheten. Idag känns livet lite lite lättare.
På måndag ska jag på inskrivning och om en eller två veckor blir det ultraljud för att se hur det egentligen står till i magen. Magen har inte växt något avsevärt ( man ser ju inte att jag är gravid typ) och jag har inga symtom, men jag vet att det ligger en liten en där inne och sparkat och möljer runt. Udrar om den ligger långt bak den här gången?

Vissa är fortfarande... som dom är.

Det har varit så mycket den här gången, så många saker att ta tag i så många beslut och så mycket ångest när de inte har gått att genomföra. Nu är det som det är och jag tänker inte göra något åt saken längre.
Nu är det dags att försöka ta det till sig och kanske med tiden riktigt glädjas åt nyheten.

Idag känns det i alla fall betydligt bättre än vad det gjort under hela tiden.

I alla fall... i morse vaknade jag av att Leah kom springandes in i sovrummet och tjoade om att hon ville att vi skulle gå ut och göra snögubbar idag. Snögubbar?? I oktober? men lilla gumman... tänkte jag tills jag tittade ut genom fönstret och upptäckte att det faktiskt var snö på marken utanför förnstret. SNÖ?! I oktober??
Jaha, ja det var oväntat.

Nej nu måste jag bege mig ut i verkligheten, även kallad min lägenhet i behov av städning.

Xx Saga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback