Gör om, gör rätt...

Livet är lite kaotiskt ibland och det finns väll egentligen inte så mycket man kan göra åt  saken.
Vissa saker vill man gå tillbaka och ändra, men det finns inga re-do's, inget gör om,gör rätt. ni vet sånna där småsaker som "jag skulle ha diskat igår så jag slapp idag" eller jag skulle ha ställt undan den där vasen innan barnen fick tag i den". Idag är en såndär dag när jag känner att jag vill gå tillbaka till igår och "göra om, göra rätt", jag önskar att jag hade tagit tag i att vika ihop tvätten igår... direkt efter att jag tagit upp den i hallen efter att ha tvättat den. Idag liggen den nämligen inte kvar i sina kassar längre.. nej den ligger över hela hallgolvet.

Jag vill dessutom krypa ner i sängen igen. Lägga mig och somna om... Trött, ja det är det minsta man kan säga om mig idag. Hostan jag har håller på att ta död på mig ( känns det som i min personliga lilla värld ) huvudet värker och kroppen känns seg som gelegodis ( vilket jag naturligtvis inte ens är särskillt förtjust i ).

Tänk att få krypa ner i sängen och bara sjunka in i en annan värld. Böcker ÄR magiska!
Jag läser om en gammal ( haha eller jaaa, kanske inte så särskillt gammal ) bokserie som jag mot alla odds faktiskt blev överdrivet förtjust i, twilight serien... Tycker egentligen att det är den andra boken som är den som är bäst, men har man börjat med serien så kan man ju inte låta bli att läsa hela skiten. Malin tycker nog att jag är lite underlig eftersom det här är 6e gången jag läser den. ( åhhh, ångesten och förtvivlan hon känner i andra boken är ju så lätt att identifiera sig med ).

Dom sensate dagarna har Malin plågat ( eller ja iaf tjatat sönder mig ) med den här låten....

Den är väl egentligen inte så tokig.. men faaaaan HUR MÅNGA GÅNGER KAN MAN HÖRA SAMMA LÅT PÅ EN TIMME?!  Svaret är 14,3gånger. Haha... anyway enoy!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback