Nervös...

Känner mig galet nervös, kan inte tänka klart och vet inte hur jag ska lägga fram saker och ting. Saningen kan ju vara en bra start... men vad gör man när sanningen låter högst otrolig och skev? Fel helt enkelt.. Hur går man till väga för att övertyga någon om sanningen när oddsen för att det man säger är sant låter som om dom ligger på minus 230?

Herre gud, vad fan ska jag säga?

Just nu håller jag på att städa så att det är fint när min mamma och pappa kommer och hälsar på idag (om dom kommer, det beror på hur min stackars pappa mår idag egentligen). Det är väl egentligen inte så mycket att städa, man sparar ju så otroligt mycket tid när man har diskmaskin. Jag menar, då slipper man i alla fall stå och diska i timmar innan man kan göra något annat.

AHHHH......


Slänger upp låten jag just nu lyssnar på och fortsätter sen med den så kallade städningen.



Xx Saga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback