Yrsel med en bismak av illamående..



Jaha, då var barnen på dagis och jag tillbaka hemma i soffan. Hade jag inte varit så yr i huvudet så hade jag satt igång att städa för länge sen, men jag verkar inte komma ifrån den här förbaskade skiten. Yrseln leder dessutom till att jag om jag ställer mig upp eller sitter en längre stund blir illamående. Jag stör mig på den totala avsaknaden av symtom utöver yrseln. Jag vet att det ät dumt att klaga, men jag skulle nog i ärlighetens namn kunna tänka mig att byta ut den mot morgon illamående och ömmande bröst.

Själva grejen att bli så illa tvungen att ligga i soffan eller på sängen i timtal istället för att få något vetting gjort stör mig något ofantligt. Hur kan allt vara så totalt tvärt emot hur det var att vänta tjejerna denna graviditet? Hur kan det ens vara möjligt att man inte har några som helst symtom (förutom yrseln då) och nästan ingen mage alls när man är nästan halvvägs in i graviditeten? (ja jag är medveten om att jag gnäller, men jag har verkligen inte en bra dag). 

Blodvärdena såg bra ut, blodtryck och puls var bra... så vad är det som orsakar detta? Någon som har någon aning och känner att den är villig att hjälpa mig? Blir snart GALEN!

 Skriver när jag kan och orkar igen...

Xx Saga


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback